Welcome Guest Login or Signup
SureBaby  

General Discussion | ongelooflijk geweldig seizoen wordt voor

Bookmark:
RSS 1.0     RSS 2.0
Total Views: 11 - Total Replies: 0

POSTED BY: yaya2017 on 12/06/2018 03:23:52

Die nacht - kort nadat Cleveland de topkeuze had gekregen en teameigenaar Gordon Gund met een nummer 23 LeBron James Cavs jersey - verscheen de man van het uur op ABC van een feest in Akron. Het interview was met in-studio verslaggever Mike Tirico. James verspilde geen tijd aan het reppen van zijn nieuwe merk, zittend voor de camera in zijn favoriete outfit: een zwart Nike Air-trainingspak en een witte Nike-hoofdband. "Hij wist dat hij bij Nike Air VaporMax Femme Nike was, dus hij deed hem gewoon aan," zei Goodwin. "Dat Nike Air Presto Femme is hem. Dat is LeBron. "Op 14 juli 2003, 2 weken nadat Cleveland hem Adidas ZX 750 Femme had opgesteld, reisden James en zijn nieuwe team naar Boston voor een slordige Nike Air Max 95 Femme game tijdens de Reebok Pro Summer League. Krinsky zat aan het hof in het Clark Nike Roshe Run Femme Athletic Center voor een match-up tussen de Cavs en Boston Celtics. Tijdens pregame-warming-ups brak James zijn layup-lijnroutine en benaderde hij de merkmanager die hij in maanden niet had gezien. Aaron Dodson is associate editor bij The Undefeated. Vaak aangezien voor Aaron Dobson, voorheen van de New England Patriots en Arizona Cardinals, was hij één letter verwijderd van een NFL-brede ontvanger. "LeBron zegt: 'Luister, man, ik wil je gewoon vertellen dat jullie een geweldige toon hebben gegeven. Het is niet persoonlijk. Uiteindelijk ging ik gewoon Nike Air Vapormax Damen met mijn hart en ging met wat ik dacht dat goed was voor Balenciaga Triple S Mujer mij, '"Krinsky herinnert zich duidelijk van de 1?-minuten durende www.rockstarbodies.co.uk gesprek. "S-, deze jongen is 18 - en hij hoefde dat niet te doen. Maar ik Adidas Superstar Femme denk echt dat dat een weerspiegeling is van wie hij is. Dat is de manier waarop hij Nike Internationalist Femme zaken doet. Hij is eerlijk. Hij is persoonlijk. Buiten de deprimerende saga van opbouwen, opbouwen en niet krijgen, zal ik dat verhaal altijd onthouden. "Op James 'voeten op dat moment - een zwart-wit paar Nike Zoom Flight 2K3s. Op 29 oktober 2003, de nacht van zijn debuut in het reguliere seizoen van de NBA, zou hij de Nike Air Zoom Generations dragen - de eerste signature sneaker van zijn carrière. Nike had zijn belofte jegens LeBron James waargemaakt. En James voldeed ruimschoots aan zijn impliciete belofte aan Nike. Die lege koffer, en zoveel meer, is gevuld. De LeBron 15 was een absoluut monster, zowel in Nike Air Vapormax Femme technologie als in kleurstellingen. # LeBronWatch was een geniaal Adidas NMD Femme idee en ik verwacht niet dat dit programma nog niet is voltooid, vooral Nike Roshe Run Donne nu hij in Hollywood is. De preview die hij ons gaf op IG lijkt erop dat de Nike Nike Air Max 270 Damen Air tussenzool terug is en het lijkt erop dat ze daar ook een nieuw bovenwerk hebben. Die hielkap, die met zijn logo, wordt het eerste onroerend goed voor wanneer ze die speciale edities brengen. En slaap niet op een soort van Kobe x LeBron collab. Ik denk dat het een ongelooflijk geweldig seizoen wordt voor LeBron en Nike. Ze gaan het # LeBronWatch-programma terugdraaien en kanaaltonen terug naar enkele klassieke Nike-thema's en vroege verhalen uit de lijn van LeBron, wat leuk zou moeten zijn voor iedereen om het hele jaar mee te volgen. 'Bron droeg vorig seizoen 51 verschillende versies van de 15 en ik weet dat Nike al Adidas Deerupt Womens van plan is om bijna een miljoen looks van de 16 klaar te Adidas NMD Femme hebben voor hem die eraan komt. Elke nacht bij Staples wordt elektrisch Nike Air Max 2017 Mujer en hij heeft eindeloze mogelijkheden met het ontwerp van de lege lei van de 16 Nike Air Max 270 Femme om er wat plezier aan te beleven. Ik hoop gewoon dat ze alle beste #LeBronWatch-kleuren zullen vrijgeven, omdat we de "South Beach" - of "BB4" -versies van de 15 vorig jaar niet konden vinden.

12/12/2018

Quantcast